متن آهنگ من هستم از بابک جهانبخش
متن دلخواه شما
جدیدترین و به روز ترین آهنگ های ایرانی و خارجی
یک شنبه 7 مهر 1398 ساعت 12:2 | بازدید : 153 | نوشته ‌شده به دست setare | ( نظرات )


متن آهنگ من هستم از بابک جهانبخش
اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم
پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم


اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی ساله بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم، من هستم

رو عشق من حساب کن همیشه، آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صدا شی
هرگز نمی گم به تو خدانگهدار تا تو بخوای من هستم، آی من هستم
تکست آهنگ من هستم از بابک جهانبخش

اگه عشق یعنی تو نباشی و فکر کنم هستی من هستم
نگرانت شم با اینکه عمری منو شکستی من هستم
اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی ساله بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم، من هستم

رو عشق من حساب کن همیشه، آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صدا شی
هرگز نمی گم به تو خدانگهدار تا تو بخوای من هستم، آی من هستم



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب